00:33

Hej!
 
Hade precis vårat första möte med våran lärare angående en kampanj och idé som vi jobbar med. Jag, Kevin och Nick. Fick jättebra kritik och är peppad. Ibland blir jag så himla osäker på att jag kan någonting alls. Eller om jag har fått för mig någostans att jag "vill vara" kreativ men egentligen bah; näe men vet du vad Mikaela, du är inte det. Då är sånna här möten så himla sköna när en faktiskt känner att jag KAN ju ibland. 
 
Min första helg tillbaka i äpplet var oerhört fin. I fredags var jag ut och gick köpte skissblock och pluggade. På kvällen träffade jag upp den del av scandicool som är kvar här. Vi barhoppade och slutade upp på 169 bar på LES.  Lördagen gjorde jag lite typografi läxor och sedan åkte jag till west 3rd common där Nadia (Min roomies flickvän) hade sin 28års brunch. Hur mycket mimosas som helst. Efter det åkte vi till East Village och sjöng kareoke innan de for hem och jag mötte upp Lisa, Andrew och Carl i Willamsburg för att gå på spelning och dricka en massa öl.
 
Söndagen var plugg som gällde, var ut på en snabb tur i parken någon timme och sedan hem för att ligga i sängen, kolla ikapp BB och läsa bok. Mmm.. så jävla härligt. 
 
Lars & emo-Carl.
 
Fick träffa finaste Lisa igen <3
 
Nadia och hennes roomie. 
 
bottomless mimosas.
 
Nadia tar i från tårna. 
 
Andrews kompis som spelade. 
Allmänt | |
Upp