13:02

Nu blire throwback-saturday istället då jag var ut till farfar igår och hittade ännu fler bilder:
 
Här chillar sara med en kaka. 
 
Här chillar hon på farfars rygg.
 
Pappsen, Sara och jag fikar lite.
 
En wolverine (? lite lik ändå) och Sara.
 
Jodå.. badbabes.
 
Sara äter banan i snygg hatt. 
 
Faster Åsa i Sundborn.
 
Pappa & farfar <3 gulliga.
 
Pappa på en äng med natt/dag-blommor. 
 
Min gammel farfar, farfar & paps. 
 
Pappa & Åsa.
 
Pytteliten Sara.
 
Jag visar hud.
 
Sara äter som vanligt... och visar hud. 
 
Gullis.
 
Dessa påskoutfittor verkar varit populära även i sundborn. 
 
Trött på paparazzis. 
 
Mamma & jag i skogen.
 
Jodå. 
 
"Jo men Roger, det där sätter vi på Mikaela idag. Passar så bra ihop, plus att om det börjar regna så äre inga problem" - Tina, 27 år.
 
Tjena!
 
Jag & Åsa.
 
Katt + jag = sant pt.1
 
Sara .. äter.. igen.
 
Mamma & Åsa
 
Jag & farfar
 
Köra lite bil.
 
Jag i sundbornsdräkt.
 
*chillar*
 
Mamma & ännu en lyckad klädkombo.
 
Korv mä bröö..
 
Sara och dekoration.
 
Två mongon och en papi.
 
*zötiz*
 
Sara e skitglad för sin nya mössa.
 
Jobbar i trädgården.
 
Ängfoto.
 
 
 
jag + katt = sant pt.2
 
Kommentarer överflödiga.
 
Chillar. 
 
Korv mä brö (pt 2 här med)
 
Sara och Madde chillar järnet.
 
Jodå. Sådär gullig har jag varit en gång i tiden. 
Allmänt | |
Upp