17:47

Kör en throwback wednesday efter några timmar hos mormor.
 
Sara, jag & morfar fikar på baksidan i Hofors.
 
Mami & jag.
 
Glad sara i pälsmössa.
 
Jag gungar i Sundbornsdräkt.
 
Jag och sara på julafton.
 
Mys med mormor.
 
En tjock jordgubbe & mamma.
 
Gillade att ligga på golvet redan då..
 
Morfar & jag läser bok.
 
Caroline, jag och Isabelle har väl något kul pågång.
 
Sara, Martina, Isabelle, Caroline och moi.
 
Jag fyller två. Josefine, jag, Marcus, Johanna, Jocke och Jacob på kalas på skottis.
 
Martina & Sara
 
Överexalterad inför picknik. 
 
Sara chillar med ännu en hatt.
 
gullis.
 
Queen redan då.
 
Overaller & annat nödvändigt.
 
Ute och chillar i skogen.
Jag, Sara och mamma.
 
Lyssnar på oska och blixt med morfar.
 
Trött Sara.
 
Två snygga påskkärringar.
 
Köttbulle och jag fikar på trappen.
 
Isabelle, Lina, Sara, Jonas och jag.. Snygg prinsessa.
 
Sara & Jonas cyklar.
 
Lärde mig simma i tällberg.. med hjälp av allt detta.
 
Cool Sara.
 
Sara chillar.
 
Sara och jag äter kyckling i tältet.
 
 
Liten jag leker med lite skönt snöre.
 
Carro med supervåfflat hår.
 
Söt Sara.
 
Mamma & jag.
 
Sexy_Sara_93
 
Martina
 
Mormor och jag.
 
Martina, Isabelle, Sofi, jag, Sara och Caroline.
 
Sara...naken...igen...
 
Zötiz!
 
Alla fick underställ en jul. Caroline, Martina, jag, Isabelle och Sara.
 
Detta är alltså jag.
 
Isabelle, Carro och jag.
 
Jag skitfull julen 93..
 
sara som köttbulle.
 
Jag som nykläckt.
 
Min bästis/lillasyrra och jag. 
Allmänt | |
Upp