18:14

 
Hur gammal känner du dig?
Just nu som fem. Vill att mamma ska komma och klappa mig medhårs. (är sjuk)

Vad har du gjort i dag?
Lunchande med Jocke sedan fikade jag med Anna & Frida. Nu ligger jag utslagen med Delvis i soffan och ser på the Office och det kommer jag nog göra resten av kvällen.
 
Är du besatt av någonting?
chips, drömmiga soundtracks och 80talsfilmer. 
 
Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
En soffa som sakta men säkert formar sig efter min kropp.
 
 
Vilken färg är dominerande i din garderob?
Svart och grå. Har något blommigt också. Men det är ju inte en färg så vem e jag och nämna det?

Vilken är din favorithögtid?
Kanelbullensdaaaaag. 

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Vart som helst. Känner verkligen att jag är så vilsen att jag nog hade kunnat varit lite varstans. 

Hur vill du tillbringa din pension?
Dricka drink och läsa bok.

Har du någon gång brutit ett ben?
Japp.
 
 

Vem är din favoritkändis?
Jennifer Lawrence, Paul Rudd, Lena Dunham, Alice osv osv

Vilka yrken har du provat på?
pimp & soldat.

Vilket stjärntecken är du född i?
skytt

Vilken är din favoritaffär?
Gourmet food på 96th/park eller daglivs.

Vad har du i dina fickor?
Inget för jag köper mina kläder från HM och där går det ofta hål i fickorna. 
 

Senaste filmen du såg på bio?
Guardians of the galaxy (och den va så jävla bäst)

Vad åt du till frukost?
Inget alls som vanligt. Lite godis kanske. 

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Var 13 och okysst. Åt mest frida ur huset varje eftermiddag och chattade på lunarstorm. 

Vad ska du göra imorrn?
Jocke och jag skulle på romantisk get away. Men nu får vi allt ta och se om vi kanske inte stannar i Falun ändå. 

Går du på någon diet?
mmmm.. 5:2, GI och annat viktigt. 
Allmänt | |
Upp