23:19

I onsdags åkte jag till Borås och dessa bästisar. Mega mycket godis och parcermoni.
 
På torsdagen strosade jag runt i staden medans de andra gick i skolan.
 
På kvällen vankades det utgång på Borås etage; X&Y.
 
Det bjöd på tapas och nya människor.
 
Dansade tills benen inte orkade mer.
 
På fredagen åt jag och Carro bakis-pannkakor.
 
Vi tog oss till Göteborg och Liseberg!!!
 
Frida mötte upp oss och vi lekte runt där i flera timmar.. Åkte Helix fem gånger. Bästa karusellen.
 
Åkte parisehjulet
 
Och massa andra såklart.
 
Kvällen avslutades på tapas resturangen El Toro Bravo innan matkoma hos Carros pappa.
 
På lördagen tog jag snabbtåget till Stockholm. Lyssnade som vanligt på värvet, men med en tvist, international. 
 
Jag mötte upp wretskog och sen åkte vi till Spånga och Camillas 26års fest.
 
Camilla & Nathalie.
 
Min fina bordsdam.
 
Sandra & Erika
 
Vi åkte efter snabbstopp hos Sofie vidare till Kåken. Sofie fick massor med sugrör.
 
Vi gick sedan vidare till Anglais & sedan på efterfest i Hornstull i världens tommaste lägenhet. 
 
Idag har jag hängt med den här favoriten. Lunch och stros på söder. Som de ska va..
 
Nu på kvällen gick jag, Camilla, Sanna och Sofie på bio. Guardians of the galaxy & den va så jävla bra. 
 
Imorgon händer spännande saker och sen åker jag tillbaka till Falun.
Allmänt | |
Upp